فرق سکه های مهدی و محمود - اصلاحات

فرق سکه های مهدی و محمود - اصلاحات

سامانه
فرق سکه های مهدی و محمود
[94/6/10] نظر() / برچسب ها: /نویسنده: علی صیاد

خط و مشی آقای محسنی اژه ای، وزیر اسبق دولت احمدی نژاد مطلبی نیست که بر کسی پوشیده باشد. ذوق زدگی ایشان از رسانه ای کردن خبر بازرسی بندی که مهدی هاشمی در آن مشغول سپری کردن دوران محکومیتش است هم از ایشان و طیفشان عجیب نیست. عجیب این است که کشف چند سکه از یک محکوم، آن هم سکه هایی که به ادعای وکیل وی، صورتجلسه شده اند آنقدر ارزش خبری بالایی دارد که در بخش خبر سراسری رسانه ملی منتشر شود ولی تنها اشاره هایی از هزار و یک نقطه ابهام اقتصادی و پول های گمشده دولت قبل را فقط می توان در برخی پایگاه های اینترنتی پیگیری کرد. دولت قبل که سهل است، ابهامات تخلفات شهرداری تهران هم مسکوت ماند...

 

 

برای توضیح بیشتر از انصاف رسانه ای این گروه گریزی می زنم به آلودگی هوا. الان در حالی مطلب می نویسم که هوای قم به شدت آلوده است؛ همان رسانه هایی که چند سال قبل منشأ ریزگردها را عراق معرفی می کردند امروز به دنبال منشأ داخلی اند!  ولی نمی گویند گرد و خاک به خاطر خشکسالی است و خشکسالی یا به خاطر شرایط طبیعی به وجود آمده یا کوتاهی های مجریان موجب آن شده. عقل سلیم نمی پذیرد تا سال 92 مملکت آباد بوده و کشورهای دیگر منشأ آلودگی باشند و از سال 92 به بعد آنها خوب شده اند و دولت یازدهم باعث خشکسالی شده و منشأ آلودگی را از خارجی به داخلی تبدیل کرده باشد! خبر سکه ها را هم همین ها منتشر می کنند...

خبر شبکه سراسری راجع به کشف سکه از مهدی هاشمی را شنیدیم. حال دو خبر زیر را هم بخوانید:

گفتگو با وکیل مهدی هاشمی:

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خبر کشف تعدادی سکه و موبایل از مهدی هاشمی در زندان افزود: قابل توجه این است که زمانی که مهدی هاشمی را به زندان تحویل دادیم مقداری پول و تعدادی سکه‌ گرمی همراهش بود که تمامی آنها صورت‌جلسه شد و زمانی که دلیل حمل آن را از مهدی جویا شدند گفت که می‌خواهم در اعیاد تحت عنوان عیدی به دیگران بدهم. وی با ادعای این‌که «در رابطه با تلفن همراه چون بدون دوربین بود در بدو ورود مهدی هاشمی به زندان صورتجلسه شده است» در عین حال گفت که نسبت به موکلش بیطرفانه عمل نمی‌شود.


راجع به خبر سراسری سه حالت متصور است:

صورت اول: این سکه ها قبلا صورتجلسه نشده بودند و ادعای وکیل کذب است ولی به ادعای صریح سخنگوی قوه قضاییه نگهداری آنها خلاف قانون نبوده است و پخش آن در خبر سراسری تنها می تواند با غرض سیاسی صورت گرفته باشد.

صورت دوم: این سکه ها قبلا صورتجلسه شده بودند و خبر سراسری کذب می باشد. چرا که کشف برای امر مخفی گفته می شود نه مطلبی که از مجرای قانونی ثبت و ضبط شده است.

صورت سوم: انتشار این خبر در جهت رفع اتهام از قوه قضاییه مبنی بر اعطای شرایط خاص به برخی زندانیان صورت گرفته است که در این حالت باید ادعای وکیل مهدی هاشمی تکذیب شود.

 

مصاحبه با معاون نهاد ریاست جمهوری:

...همین آقای وزیر سابقی که چنین اتهامی را به دولت زده من نمی‌دانم که می‌تواند بیاید پاسخ دهد که چگونه وزارتخانه ایشان در طول سه سال 1430 سکه طلا از همین دولت گرفته است؟ آیا می‌تواند بیاید پاسخ بدهد که با این سکه‌های طلا چه کرده است؟

... تخلف واقعا خیلی زیاد است. 42 میلیارد تومان تنها در عرض سه سال سکه طلا خریده بودند و توزیع کرده بودند. 42 میلیارد تومان رقم کمی نیست که در عرض سه سال 74 هزار سکه طلا از اعتبارات نهاد ریاست‌جمهوری خریداری شود؟

اتفاقی که برای رسانه های ما افتاده همان است که در رسانه های بیگانه می گذرد. ما شاگرد همانهاییم و رسانه آزاداندیش افسانه ای بیش نیست. ما رسانه های خارجی را متهم به دروغ گویی یا کتمان حقایق می کنیم ولی در عمل همان خط و مشی را پیش می گیریم. با این تفاوت که آنها باطلند و ما حق! 

 


facebook
توضیح شما
توضیح شما
توضیح شما
آماربازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز : 57

بازدید کل : 156395

آرشیو

 

آخرین مطالب ارسالی

 

وبگاه تحلیلی اصلاح طلب