دکتر سلام - اصلاحات

دکتر سلام - اصلاحات

سامانه
دکتر سلام
[93/6/29] نظر() / برچسب ها: /نویسنده: علی صیاد

 

دیشب مهمان یکی از برادران فلفل مزاج عشق جلیلی و ضد روحانی بودم. یکی از قسمت های "دکتر سلام" رو برام پخش کرد و تا دقائقی افکارم رو به هم ریخت! باز هم سوالاتی به ذهن آمد بی‌جواب.


امروز به سایت این خبرگزاری مراجعه کردم و دیدم بعله! پنجاه و چهارمین قسمت "دکتر سلام" روی سایت قرار گرفته؛ یعنی فعالیتی در حدود یک‌سال! یعنی تنها یک‌سال است آقایان احساس وظیفه کرده‌اند که راه کج دولت را به سمت خودشان که راست است هدایت کنند. یعنی تنها یکسال است ادبیات دولتمردان خارج از عرف شده است، پر از دروغ شده است، ریاکارانه شده است...

مجموعه‌ای بود ساخته شده توسط گروهی نسبتا توانمند، با دسترسی به آرشیوی قوی و به نظر با پشتوانه‌ای مستحکم! در وب که سرچ کردم، وابستگی آن را "سازمان بسیج دانشجویی" معرفی کرده بودند که حتما دروغ است! به یاد نشریه "عبرت‌های عاشورا" افتادم که وقتی تورقی کردم سراسر بغض روحانی بود و بس و بسیار جالب بود که در چاپخانه روزنامه جوان چاپ شده بود و آن هم دروغ بود!

وابستگی و جهت‌گیری سیاسی‌ات فدای سرت دکترجان! ولی می‌دانی عیب اساسی کارت کجاست؟ عمریست بر سر بوق‌های پر سر و صدای رسانه‌های غربی می‌کوبی که اهل تزویرند،‌ که اهل تقطیع‌اند، که اهل سریشند و پس و پیش حرف‌ها را به هم می‌چسبانند، که اهل نفاقند و حق و باطل را می‌آمیزند...

قدری بی‌طرفانه به ساخته دست خودت نگاه کن! اینکه هشت سال خواب بودی و دولت سراسر گل بود و بلبل، عیبی ندارد، خواب است دیگر! حالا که عینک بی‌طرفی به چشم زده‌ای به نظرت نمی‌آید راه همان بی‌بی‌سی و نوچه‌هایش یعنی شبکه‌های ضد انقلاب را پیش گرفته‌ای؟ فرض کنیم هدفت مقدس است؛ آیا هدف مقدس وسیله کثیف را توجیه می‌کند؟ آیا سبک کاری تو، همان نیست که توسط دشمنان برای تخریب مسئولین کشور استفاده می‌شود؟ آیا کلیپ‌های توهین آمیز به رهبری که به همین شیوه ساخته شده‌اند را دیده‌ای؟ پس نسبت تو با آنان چیست؟

 

می‌دانی بجای تصویر مسئولین دولت یازدهم می‌توانی تصویر احمدی‌نژاد یا جلیلی و یا بسیاری دیگر از دوستانت را جایگزین کنی؟ اگر گروهی، این قبیل مجموعه‌ها را برای محبوبان دلت ساخته بود روضه جگرسوزت گوش عالم را کر نمی‌کرد؟ باران اتهامت هستی‌اش را نیست نمی‌کرد؟


پس نسبت تو با آنان چیست؟ چرا تو حقی و آنان باطل؟


facebook
توضیح شما
توضیح شما
توضیح شما
آماربازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز : 28

بازدید کل : 156240

آرشیو

 

آخرین مطالب ارسالی

 

وبگاه تحلیلی اصلاح طلب