من از بیگانگان هرگز ننالم!! - اصلاحات

من از بیگانگان هرگز ننالم!! - اصلاحات

سامانه
من از بیگانگان هرگز ننالم!!
[93/7/27] نظر() / برچسب ها: /نویسنده: علی صیاد

چند سال پیش، یکی از بستگان با همسرش به سفر عمره مشرف شد. آقای هاشمی رفسنجانی هم همزمان وارد عربستان شده بود. تعریف می‌کردند بعد از ورود ایشان، اجازه زیارت بقیع برای خانم‌ها هم صادر شده بود...

امروز در یکی از سایت‌های خبری به مطلبی از آقای هاشمی برخوردم که مربوط به آن زمان بود:

« من به دعوت ملک عبدالله و برای شرکت در کنفرانس گفت‌وگوی ادیان به مکه رفتم و در خلال سفر تفاهمات خوبی برای کم‌کردن اختلافات از طریق یک مجمع علمایی داشتیم و هم‌زمان با سفرم، آنها محدودیت‌های حجاج ایرانی، مخصوصا حضور زنان در بقیع را برداشتند و مراسم سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) شبانه و با حضور اکثر زائران ایرانی حاضر در مدینه و شیعیان، در قبرستان بقیع برگزار شد و حتی ما را به فدک بردند که باعث رونمایی از این قطعه ارزشمند گم‌شده در دل تاریخ 1400 ساله اسلام شد. وقتی برگشتیم، ناگهان وزیر امور خارجه دولت احمدی‌نژاد اعلام کرد که از آقای ری‌شهری که نماینده ولی فقیه در سازمان حج بود، در فرودگاه جده انگشت‌نگاری شد و به ایشان توهین کردند. من موضوع را از خود آقای ری‌شهری پرسیدم و گفت: اصلا چنین چیزی نبود. خود ایشان به آقای متکی زنگ زد که چرا چنین خبری را پخش کرده‌اید؟ در جواب گفت: من تحت فشار بودم که چنین خبری را بسازم و بگویم. ببینید مصالح جهان اسلام و منافع کشور را فدای اختلافات سیاسی خویش کردند و پس از آن دیدید که عربستان چه رویکردی نسبت به ایران داشت و چه ضررهایی که به‌خاطر این تخاصم ساختگی متوجه جهان اسلام، مخصوصا کشورهای اسلامی در منطقه شد.»

با این اوصاف نمی‌دانم چرا آمریکای جهانخوار برای زمین زدن انقلاب پول و امکانات هزینه می‌کند. در حالی که این همه درایت و زکاوت از ناحیه خودی‌ها صرف می‌شود برای اینکه چرخ این انقلاب روی زمین صاف راه نرود چه نیازی به دشمن داریم؟ البته شاید بتوان گفت استکبار جهانی پولش را برای تربیت همچین نیروهایی هزینه کرده است!


facebook
توضیح شما
توضیح شما
توضیح شما
آماربازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز : 53

بازدید کل : 156184

آرشیو

 

آخرین مطالب ارسالی

 

وبگاه تحلیلی اصلاح طلب