شهریور 93 - اصلاحات

شهریور 93 - اصلاحات

سامانه
یاد فرجی دانا از ذهن جامعه دانشگاهی هرگز بیرون نخواهد رفت
[93/6/4] نظر() / برچسب ها: رضا فرجی دانا /نویسنده: محمد سعید ثقفی

درخواست22 تشکل دانشجویی از دکتر نجفی: پرونده بورسیه‌های غیر قانونی در دولت گذشته را با جدیدت پیگیری کنید

22 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از عملکرد دکتر فرجی دانا در مدت کوتاه حضورش در وزارت علوم، از دکتر نجفی درخواست کردند که پرونده بورسیه‌های غیر قانونی در دولت گذشته را با جدیدت پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویش، 22 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از عملکرد دکتر فرجی دانا در مدت کوتاه حضورش در وزارت علوم، از دکتر نجفی درخواست کردند که پرونده بورسیه‌های غیر قانونی در دولت گذشته را با جدیدت پیگیری کند.

متن این بیانیه که توسط روابط عمومی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار پویش قرار گرفته، به شرح زیر است:
ادامه مطلب...

رانتهای مخلصانه، خدمات مغرضانه!
[93/6/4] نظر() / برچسب ها: /نویسنده: علی صیاد

1- یادم می‌آید وقتی خبر آغاز فروپاشی اقتصاد آمریکا(!) را در تلویزیون پخش می‌کردند تابلویی را در این کشور نشان دادند. در آن تابلو رقمی نقش بسته و دائم در حال افزایش بود که گفته شد میزان بدهی‌های این کشور است. شاید منظور صدا و سیما واقعا نمایش بدبختی و بیچارگی و فقر(!) آمریکایی‌ها بود ولی جای سؤال بود که چرا حساب و کتاب مالی در کشوری اینقدر دقیق انجام می‌شود و چرا تصویر آن در اختیار تمام مردم جهان قرار می‌گیرد. و چگونه است که آمریکایی‌ها حق دارند بدانند اوضاع اقتصادی‌شان چگونه است...

ادامه مطلب...

« مطالب جدیدتر


facebook
توضیح شما
توضیح شما
توضیح شما
آماربازدید
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز : 40

بازدید کل : 156897

آرشیو

 

آخرین مطالب ارسالی

 

وبگاه تحلیلی اصلاح طلب