سخنی با حضرت علامه - اصلاحات

سخنی با حضرت علامه - اصلاحات

سامانه
سخنی با حضرت علامه
[93/12/10] نظر() / برچسب ها: /نویسنده: علی صیاد

ابتدا از شخصیت شخیص ایشان پوزش می طلبم که با این بی سوادی جسارت کرده با آن وزنه علمی گفتگو می کنم. حضرت علامه در جایگاه بالای علمی قرار دارند که غنیمتی برای حوزه و دانشگاه است و باید از حضورشان بهره ها ببرند. آنچه متأسفانه در سال های اخیر شاهدیم، ورودشان به عرصه هاییست که به نظر حقیر شایسته این جایگاه رفیع نیست. نکته ای که شاید بتوان با ظرافت از کلام رهبری هم برداشت کرد، آنجا که ایشان را به شهید مطهری تشبیه می کنند. همه ما شهید مطهری را با حضورش در دانشگاه ها، سخنرانی های آتشین در مقابل انحرافات و پاسخگویی اش به شبهات و سوالات نسل جوان می شناسیم. اما تشکیل جبهه سیاسی و معرفی کاندیدا که در آخر منجر شود به اعزام نیرو به حرم و به هم ریختن سخنرانی مسئولین (مطابق گزارش مجلس در خصوص حوادث قم) بعید می دانم در کارنامه شهید مطهری موجود باشد.

حضرت علامه! حیف زمانی است که می توانید صرف تربیت اساتید کارآمد کنید ولی صرف جانبدرای های سیاسی کرده و می کنید. این همه حمایت از احمدی نژاد به کجا رسید؟ چه شد که منتخب ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از حلقه های فراماسونری سر درآورد؟ آیا نعوذبالله امام زمان در انتخاب اشتباه کرده بودند یا حضرتعالی؟ جایگاه علمی شما چیزی نیست که کسی منکر آن شود ولی ممکن است حضرتعالی در موضوعات سیاسی خطا کنید. بعد از خطای انتخاب احمدی نژاد مجدد تصمیمات خود را درست دانسته و با آن همه توصیفات آسمانی، دکتر لنکرانی را برای ریاست جمهوری اصلح خطاب کردید و در فاصله یک هفته به این نتیجه رسیدید که ردای ریاست جمهوری برازنده دکتر جلیلی است. چرا کمی احتیاط در عملکردها وجود ندارد؟ کافی نبود هشت سال بازیچه شدن کشور، کافی نبود ایستادگی علنی احمدی نژاد در مقابل رهبری، کافی نبود آن همه فساد اقتصادی بی سابقه و آیا کافی نبود به گل نشستن اقتصاد کشور؟

مگر احمدی نژاد را ولایی نمی دانستید؟ اینکه به قول جبهه پایداری او منحرف شده باشد معنایش این است که منتخب شما، ضعف عقیدتی داشته و شما اشتباه کرده بودید که شخصی را لایق ریاست قوه مجریه دانستید که با یک مشایی از این رو به آن رو می شود. اینکه بگوییم از ابتدا مشکل داشته باز هم دلالت بر خطای شما در انتخاب دارد. ولی باز با همان ملاک ها جلیلی را انتخاب کردید. اینکه بالاترین مقام اجرایی کشور حافظ کلمات رهبری باشد و دست رهبری را ببوسد کافی نیست و با مرتکب شدن آن خطای بزرگ ملاک های حضرتعالی تغییری نکرد. عرصه اجرایی کشور با حرف و شعار اداره نمی شود ولی ملاک شما با شعارهای برخی کاندیداهای ریاست جمهوری تأمین می شد.

 

تمام اینها برای احمدی نژادی بود که قدری سابقه اجرایی در کارنامه اش داشت و شما به سراغ دکتر جلیلی رفتید که همان سابقه را هم نداشت! اگر بر فرض ایشان رأی می آورد و وضع کشور بدتر می شد لابد می گفتید انسان جایز الخطاست! به چه مجوز شرعی و عقلی کشور را عرصه آزمون و خطا می کنید. چه تضمینی وجود داشت که آن خطای بزرگ منتخب فراماسونر دوباره تکرار نشود و بعد از چهار سال او را هم فریب خورده یا هر عنصر منفی دیگری خطاب نکنید؟ در نظرات کارشناسی حضرتعالی هیچ تضمینی وجود ندارد و ظاهرا همه چیز بر اساس حدس و گمان پیش می رود. زمانی احمدی نژاد مملکت را به بازی گرفت و حالا دکتر جلیلی بیاید ببینیم چه از آب در می آید و... تا سیصد سال دیگر شاید به نتیجه برسیم!


facebook
توضیح شما
توضیح شما
توضیح شما
آماربازدید
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز : 59

بازدید کل : 156750

آرشیو

 

آخرین مطالب ارسالی

 

وبگاه تحلیلی اصلاح طلب