شلم شوروا - اصلاحات

شلم شوروا - اصلاحات

سامانه
شلم شوروا
[93/7/11] نظر() / برچسب ها: /نویسنده: علی صیاد

پرده اول: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی... گفت: علی‌رغم ادعای برخی مسئولین از جمله سازمان محیط زیست در ارتباط با سرطان‌زا بودن بنزین تولید شده در پتروشیمی‌ها کمیسیون بهداشت پس از جلسات متعدد با مسئولان ذیربط و انجام بررسی‌های لازم ادعای آلایندگی و سرطان‌زا بودن بنزین‌های پتروشیمی‌ها را رد کرد... علاوه بر این در گزارش کمیسیون بهداشت پس از آنالیز بنزینهای وارداتی در سه ماه نخست سال 93 و به دست آوردن اسناد آزمایشگاهی مربوط به این بنزینها آمده است که بنزینهای وارداتی در سه ماه نخست امسال فاقد استاندارد ملی (4904) و استاندارد (یورو 4) است و حتی طبق آنالیزهای انجام شده استفاده از مواد ممنوعه در بنزینهای وارداتی از جمله مواد الکلی به چشم می‌خورد.

پرده دوم: حدود دو سال پیش یکی از دوستان از جلسه بسیج اساتید پیامک می‌داد که کارشناسی آورده‌اند که برای اثبات وطن فروشی میرحسین موسوی می‌گوید چرا میرحسین ملوانان انگلیسی را با خفت و خاری آزاد کرد!! هرچه می‌گوییم احمدی‌نژاد بود قبول نمی‌کند!!!!!

توی دیگ:

سال 91 بود، ساعت هشت صبح. پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم که گلو و سینه‌ام سوخت... هوا پر شده بود از دود سفیدی که مانند مه فضای قم را پر کرده بود. شهر قم! نه تهران که دیواری از البرز در شمال و کارخانه‌های آلاینده بسیار در جنوب دارد...

حالا خوب است آقایان بسرایند سال 91 اصلا آلوده نبود و هوا خیلی هم خوب بود و الان است که هوا آلوده است ولی شما نمی‌فهمید! اگر هم سال 91 هوا آلوده بود بخاطر این بود که سید اکبر هاشمی رفسنجانی با شاه سلطان حسین صفوی قراداد ننگین ترکمانچای را امضا کرد و باعث شد نیروهای متفقین از ایرلند شمالی به پارس جنوبی واقع در شمال شرقی افغانسان بمب اتم بزنند و آن فجایع انسانی را در صبرا و شتیلا ببار بیاورند و البته از شما پنهان نباشد که پشت پرده ملاقات شاه اکبر صفوی و جورج سوروس هم مرحوم میرحسین خاتمی بود که انقلاب مخملی را توسط ایادی خود، یعنی ببرهای تامیل اجرا می‌کرد، حاج حسین هم شاهده!!! سرگیجه گرفتم...

 

آقا توی این مملکت یه آزمایشگاه معتبر نیست تکلیف بنزین رو روشن کنه! آقا گیرم کل آزمایشگاه‌های دنیا بیان بگن سال 91 هوا خوب بود، من باید باور کنم؟!!


facebook
توضیح شما
توضیح شما
توضیح شما
آماربازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز : 22

بازدید کل : 156575

آرشیو

 

آخرین مطالب ارسالی

 

وبگاه تحلیلی اصلاح طلب